Den delintegrerede har fremragende køreegenskaber. Det sporty udtryk understreges også af det moderne design og den dynamisk udformede udbygning over førerhuset. Sænkesengen, der fås som ekstraudstyr, over siddegruppen sørger for ekstra sovepladser, der ikke optager plads om dagen. Den er elektrisk og kan dermed meget nemt sænkes ned uden at skulle bruge kræfter. Om dagen forsvinder den pladsbesparende op under taget.
Oplev den storslåede rejse-feeling til en favorabel pris. Trend integreret er udstyret med alt, hvad der udgør Dethleffs’ succesrige modelserie og har naturligvis arveanlæggene fra en ægte integreret: Fascinerende rejsefølelse på grund af den kæmpestore panoramaforrude, masser af plads i førerhuset og selvfølgelig en sænkeseng som standard, der både giver en fremragende sovekomfort og byder på masser af plads med sin 196 x 150 cm store liggeflade
Det centrale bord i EBL- og DBL-modellerne kan klappes sammen, så man bekvemt kan komme forbi til førerhuset
I nogle modeller er den komfortable L-siddegruppe allerede inkluderet i Family-pakken. Det er det perfekte sted til bare at smække benene op og slappe af.
Queenssenge har adgang fra alle tre sider. De er endda højdejusterbare som standard • T/I 7057 DBL
Dejlig uforstyrret søvn: Dethleffs har 15 cm høje 7-zoners madrasser i et klimaregulerende materiale i alle faste senge. Enkeltsengene er mindst 195 cm lange og kan ombygges til en stor liggeplads som ekstraudstyr • T/I 7057 DBL
De delintegrerede kan fås med elektrisk sænkeseng som ekstraudstyr. Alt efter model betyder det, at der med et tryk på en knap hurtigt kan trylles enten en eller to ekstra sovepladser frem (sænkeseng er standard i integrerede)
Rigtigt praktiske er opbevaringsnettene i soveområdet til briller, bog og mobiltelefon, hvor der også er en USB-port lige ved siden af til at oplade.
Der findes et rigtigt klædeskab under enkeltsengene. Lamelbunden kan låses i flere positioner og giver en bekvem adgang sammen med skabsdøreng.
Åndbare 7-zoners madrasser i et klimaregulerende materiale
Brusekabinen giver stor bevægelsesfrihed og er elegant designet. Den baggrundsbelyste bruserkonsol er en del af den valgfri indirekte Light Moments-belysning.
Når brusekabinen ikke benyttes, kan den omdannes til tørrerum for vådt tøj eller blot til klædeskabsudvidelse.
En smart løsning er baderummet (modelafhængigt). Gennemgangen til bodelen kan lukkes med badeværelsesdøren. Således opstår der et stort bade- og omklædningsrum med masser af privatsfære. Badet kan adskilles indtil soverummet med en træskydedør. • T/I 7057 DBL
Spejlskabet med skydedør giver masser af opbevaringsplads. Skridkanter og elastiksnore beskytter tingene mod at falde ud. Hvis det ønskes, er der i mange modeller mulighed for et vindue, der forbedrer udluftningen lige efter et brusebad. • T/I 7057 DBL
Det praktiske låg over vasken kan vendes rundt og bruges som skærebræt! Gasspærreventilerne er placeret bag skuffefronten for ekstra sikkerhed. Gassen til apparater som kogeplade, køleskab og varme skal altid afbrydes efter brug.
Det 137 l køle-/fryseskab er højt placeret og nemt at komme til. Udstyret med AES-systemet vælger det automatisk den optimale energiform (12 V, 230 V eller gas).
Den glatte bagvæg er utrolig nem at holde ren og rummer desuden en praktisk krydderihylde. I det bageste område er der plads til en kaffemaskine inkl. to strømtilslutninger
Fuldt udstyret køkken med meget opbevaringsplads og plads til at tilberede lækre retter • T 7057 DBL
Brændstof Diesel
6-trins
Ved køb af en autocamper, Camper Van eller Urban Vehicle (nedenstående: Autocamper) er valget af den rigtige planløsning samt et tiltalende design særlig vigtigt. Desuden spiller dog også vægten en afgørende rolle. Familie, venner, ekstraudstyr, tilbehør og bagage – alt dette skal finde sin plads. Samtidigt er der dog juridiske og tekniske grænser for konfiguration og belastning. Hver autocamper er dimensioneret til en bestemt vægt, der ikke må overskrides under kørslen. Det fører til følgende spørgsmål ved anskaffelse af en autocamper: Hvordan skal jeg konfigurere mit køretøj for at kunne få plads til passagerer, bagage og tilbehør i henhold til mine behov, dog uden at køretøjet overskrider denne maksimale vægt? For at lette denne afgørelse, giver vi nedenstående nogle gode råd, der har vist sig at være særlig vigtige, når du vælger dit køretøj fra vores produktprogram.
1. Den største teknisk tilladte samlede vægt…
… er en værdi, producenten har fastlagt og som køretøjet ikke må overskride. Dethleffs fastlægger ud fra planløsningen en overgrænse for køretøjet, der kan afvige fra planløsning til planløsning (f.eks. 3.500 kg, 4.400 kg). Den tilsvarende angivelse for hver planløsning findes i de tekniske data.
2. Vægt i køreklar stand…
… består– forenklet udtrykt – af basiskøretøjet med standardudstyr plus en standardvægt på 75 kg for køretøjets fører. Det er lovligt og muligt at vægten i køreklar stand for dit køretøj afviger fra den nominelle værdi, der er angivet i salgsdokumenterne. Den tilladte afvigelse er ± 5 %. Det tilladte spænd i kilogram er angivet i parentes bag vægt i køreklar stand. For at opnå den maksimale gennemskuelighed vedrørende mulige vægtafvigelser, vejer Dethleffs hvert køretøj ved slutning af båndet og meddeler din forhandler vejningens resultat, så det kan videregives til dig.
Detaljerede forklaringer vedrørende vægt i køreklar stand findes i afsnittet "Juridiske oplysninger“.
3. Det tilladte antal siddepladser (inklusive fører)…
…fastlægges af producenten i det såkaldte typegodkendelsessystem. Resultatet er den såkaldte passagerernes vægt. Her antages en standardvægt på 75 kg pr passager (uden fører).
Detaljerede forklaringer vedrørende passagerernes vægt findes i afsnittet "Juridiske oplysninger".
4. De producentspecificerede dimensioner for valgfrit udstyr…
…er en af Dethleffs fastlagt værdi pr. planløsning for den maksimale vægt af det ekstraudstyr der kan bestilles. Denne begrænsning skal sikre, at minimum nyttelast, dvs. den lovlige frie vægt for bagage og efterfølgende monteret tilbehør, ved de køretøjer der udleveres af Dethleffs, også faktisk står til rådighed for nyttelasten. Hvis vejningen i slutning af båndet undtagelsesvist alligevel viser at den faktiske belastningskapacitet overskrider minimum nyttelast pga. en tilladt vægtafvigelse, vil vi inden udlevering af køretøjet sammen med din forhandler og dig undersøge, om vi f.eks. kan forøge køretøjets belastning, reducere siddepladser eller fjerne ekstraudstyr.
Detaljerede oplysninger om tolerancernes virkninger på minimum nyttelast og nyttelast findes i afsnittet "Juridiske oplysninger".
5. Ekstraudstyrets og pakkernes mervægt…
… øger køretøjets reelle vægt (= vægt i køreklar stand plus det valgte ekstraudstyr) og reducerer nyttelasten. Den angivne værdi viser mervægten over for standardudstyret for den pågældende planløsning. De valgte pakkers og ekstraudstyrets samlede vægt må ikke overskride vægten af de producentspecificerede dimensioner for valgfrit udstyr.