Indbydende og moderne! Interiørdesignet kombinerer mathvide grebsløse overskabslåger med toner i naturtræ og antracitfarvede kontrastflader. Dermed skabes et opholdsrum, der udtrykker hygge og stil. Globebus Go er designet som et topersoners køretøj. Hvis det ønskes, kan siddebænken forsynes med en selebuk inklusive to trepunktsikkerhedsseler, så der skabes i alt fire registrerede siddepladser til kørslen.
Ved tilkøb af comfort pakken er fører- og passagersædet også betrukket med bodelens stofkombination.
Lyskompositionen Light Moments sørger for en særlig hjemlig atmosfære med indirekte belysning over og under overskabene (comfort pakke).
I Globebus Go sover du som derhjemme.
Den monterede dobbeltseng på tværs i T 15 muliggør først og fremmest den lille køretøjslængde på kun 598 cm. Alligevel byder den på en stor soveflade på 198 x 132-137 cm. Kombinationen af lukkede overskabe og åbne hylder giver tilstrækkelig og godt udnyttet opbevaringsplads, der suppleres af store opbevaringsrum under den opklappelige seng på tværs. • T 15
De komfortable og virkeligt store enkeltsenge på 201 x 80 og 193 x 75 cm kan i en håndevending ombygges til en stor liggeplads, hvis det ønskes, og den strækker sig da i hele køretøjets bredde. • T 45
Med en smart drejevægsløsning udnytter Globebus Go det eksisterende rum fleksibelt. Klap blot drejevæggen til side, og badet bliver til en kunststofbeklædt brusekabine. Badet er komplet udstyret og har tilstrækkelige opbevaringsmuligheder og store spejlflader. Forskellige spots og LED-bånd sørger for en dejlig lysatmosfære.
Toilet med gemt brusekabine! Drejevæggen smyger sig pladsbesparende langs ydervæggen og giver således tilstrækkelig bevægelsesfrihed på toilettet.
For at forvandle toilettet til en brusekabine løsn da blot låsemekanismen, og drej drejevæggen hen over toilettet.
Brusekabinen! I samspil med den kunststofbeklædte skydedør opstår der en vandtæt brusekabine hele vejen rundt. Bedre kan begrænset plads ikke udnyttes.
I det kompakte køkken i Globebus Go findes alt, hvad der er brug for til madlavning på ferien: Et gaskomfur med to blus, der er tilstrækkeligt store, rigeligt opbevaringsplads i overskabene og i de praktiske skuffer samt en smart køkkenbordsudvidelse, der kan klappes ud, når der er brug for ekstra plads.
Et 84 l kompressorkøleskab med frostboks er monteret som standard. Hvis det ønskes, er der mulighed for et 149 l køle-/fryseskab
Skufferne har robuste kvalitetsudtræk og masser af lettilgængelig opbevaringsplads
Køkkenbordsudvidelsen kan meget hurtigt klappes væk, når der ikke er brug for den.
Brændstof Diesel
6-trins
Ved køb af en autocamper, Camper Van eller Urban Vehicle (nedenstående: Autocamper) er valget af den rigtige planløsning samt et tiltalende design særlig vigtigt. Desuden spiller dog også vægten en afgørende rolle. Familie, venner, ekstraudstyr, tilbehør og bagage – alt dette skal finde sin plads. Samtidigt er der dog juridiske og tekniske grænser for konfiguration og belastning. Hver autocamper er dimensioneret til en bestemt vægt, der ikke må overskrides under kørslen. Det fører til følgende spørgsmål ved anskaffelse af en autocamper: Hvordan skal jeg konfigurere mit køretøj for at kunne få plads til passagerer, bagage og tilbehør i henhold til mine behov, dog uden at køretøjet overskrider denne maksimale vægt? For at lette denne afgørelse, giver vi nedenstående nogle gode råd, der har vist sig at være særlig vigtige, når du vælger dit køretøj fra vores produktprogram.
1. Den største teknisk tilladte samlede vægt…
… er en værdi, producenten har fastlagt og som køretøjet ikke må overskride. Dethleffs fastlægger ud fra planløsningen en overgrænse for køretøjet, der kan afvige fra planløsning til planløsning (f.eks. 3.500 kg, 4.400 kg). Den tilsvarende angivelse for hver planløsning findes i de tekniske data.
2. Vægt i køreklar stand…
… består– forenklet udtrykt – af basiskøretøjet med standardudstyr plus en standardvægt på 75 kg for køretøjets fører. Det er lovligt og muligt at vægten i køreklar stand for dit køretøj afviger fra den nominelle værdi, der er angivet i salgsdokumenterne. Den tilladte afvigelse er ± 5 %. Det tilladte spænd i kilogram er angivet i parentes bag vægt i køreklar stand. For at opnå den maksimale gennemskuelighed vedrørende mulige vægtafvigelser, vejer Dethleffs hvert køretøj ved slutning af båndet og meddeler din forhandler vejningens resultat, så det kan videregives til dig.
Detaljerede forklaringer vedrørende vægt i køreklar stand findes i afsnittet "Juridiske oplysninger“.
3. Det tilladte antal siddepladser (inklusive fører)…
…fastlægges af producenten i det såkaldte typegodkendelsessystem. Resultatet er den såkaldte passagerernes vægt. Her antages en standardvægt på 75 kg pr passager (uden fører).
Detaljerede forklaringer vedrørende passagerernes vægt findes i afsnittet "Juridiske oplysninger".
4. De producentspecificerede dimensioner for valgfrit udstyr…
…er en af Dethleffs fastlagt værdi pr. planløsning for den maksimale vægt af det ekstraudstyr der kan bestilles. Denne begrænsning skal sikre, at minimum nyttelast, dvs. den lovlige frie vægt for bagage og efterfølgende monteret tilbehør, ved de køretøjer der udleveres af Dethleffs, også faktisk står til rådighed for nyttelasten. Hvis vejningen i slutning af båndet undtagelsesvist alligevel viser at den faktiske belastningskapacitet overskrider minimum nyttelast pga. en tilladt vægtafvigelse, vil vi inden udlevering af køretøjet sammen med din forhandler og dig undersøge, om vi f.eks. kan forøge køretøjets belastning, reducere siddepladser eller fjerne ekstraudstyr.
Detaljerede oplysninger om tolerancernes virkninger på minimum nyttelast og nyttelast findes i afsnittet "Juridiske oplysninger".
5. Ekstraudstyrets og pakkernes mervægt…
… øger køretøjets reelle vægt (= vægt i køreklar stand plus det valgte ekstraudstyr) og reducerer nyttelasten. Den angivne værdi viser mervægten over for standardudstyret for den pågældende planløsning. De valgte pakkers og ekstraudstyrets samlede vægt må ikke overskride vægten af de producentspecificerede dimensioner for valgfrit udstyr.