I standardudstyret har Just Go en halvdinette med fastmonteret bord i siden (gælder ikke for DBL- og EBL-modellerne). Hvis det ønskes, er der mulighed for ombygning til en ekstra soveplads. Til dette tages bordbenet af, og bordpladen sættes i den nederste vægholder. Fører- og passagersædet er betrukket med originalt Ford-betrækstof. Kofangeren foran er udført i mat sort.
Udstyret med Comfortpakken har Just Go en mængde nyttigt ekstraudstyr. Iøjefaldende er især den lakerede kofanger foran og L-siddegruppen med fritstående bord i enkeltsengsmodellerne. Din fordel: Du kan dejligt behageligt lægge dine ben op på L-underdelen. Også specialpolsteret Salerno til siddebænken samt fører- og passagersædet er en del af Comfort pakken.
Stemningsfuldt: Light Moments-lyskompositionen skaber en hjemlig atmosfære (Comfort pakken).
Den 190 x 150 cm store queensseng er højdejusterbar som standard. Større rum i garagen i bag eller hellere ekstra plads i soverummet? Det bestemmer du alt efter læssesituationen. • T 7055 DBL
De store 215 cm lange enkeltsenge er udstyret med 150 mm tykke koldskumsmadrasser og lamelbunde i træ for at sikre den bedste sovekomfort. Comfort pakken inkluderer også allerede muligheden for ombygning til en kæmpe dobbeltseng. • T 7055 EB
Elektrisk betjent sænkeseng med plads til to sovende over siddegruppen (ekstraudstyr) 60
Materialer i særlig høj kvalitet og forarbejdningen giver også badet et strejf af luksus. • T 7055 EB
Sætter du også pris på plads og bevægelsesfrihed i badet? Det får du her! Luk blot baderumsdøren til bodelen, og med det samme har du et stort baderum til rådighed i hele køretøjets bredde. • T 7055 EB
Der er mulighed for at bestille en ovn som supplement til det 137 l store køle-/fryseskab
I den store køkkenvask kan selv store gryder og pander vaskes op takket være den høje vandhane
Overskabene lukker blødt med softclose og er indirekte belyst.
Komplet udstyret L-køkken med to gasblus, rigeligt bordplads og store skuffer. Særligt praktisk er multiflex-skinnesystemet til siden med kroge og ophængningselementer.
Dertil kommer vigtige chassiskomponenter, bl.a.: Klimaanlæg i førerhuset, varme i forruden, vinduesviskere med regnsensor, lysassistent med dags-/natsensor samt nødbremse-, vognbane- og fjernlysassistent
Og meget mere:
Brændstof Diesel
6-trins
Ved køb af en autocamper, Camper Van eller Urban Vehicle (nedenstående: Autocamper) er valget af den rigtige planløsning samt et tiltalende design særlig vigtigt. Desuden spiller dog også vægten en afgørende rolle. Familie, venner, ekstraudstyr, tilbehør og bagage – alt dette skal finde sin plads. Samtidigt er der dog juridiske og tekniske grænser for konfiguration og belastning. Hver autocamper er dimensioneret til en bestemt vægt, der ikke må overskrides under kørslen. Det fører til følgende spørgsmål ved anskaffelse af en autocamper: Hvordan skal jeg konfigurere mit køretøj for at kunne få plads til passagerer, bagage og tilbehør i henhold til mine behov, dog uden at køretøjet overskrider denne maksimale vægt? For at lette denne afgørelse, giver vi nedenstående nogle gode råd, der har vist sig at være særlig vigtige, når du vælger dit køretøj fra vores produktprogram.
1. Den største teknisk tilladte samlede vægt…
… er en værdi, producenten har fastlagt og som køretøjet ikke må overskride. Dethleffs fastlægger ud fra planløsningen en overgrænse for køretøjet, der kan afvige fra planløsning til planløsning (f.eks. 3.500 kg, 4.400 kg). Den tilsvarende angivelse for hver planløsning findes i de tekniske data.
2. Vægt i køreklar stand…
… består– forenklet udtrykt – af basiskøretøjet med standardudstyr plus en standardvægt på 75 kg for køretøjets fører. Det er lovligt og muligt at vægten i køreklar stand for dit køretøj afviger fra den nominelle værdi, der er angivet i salgsdokumenterne. Den tilladte afvigelse er ± 5 %. Det tilladte spænd i kilogram er angivet i parentes bag vægt i køreklar stand. For at opnå den maksimale gennemskuelighed vedrørende mulige vægtafvigelser, vejer Dethleffs hvert køretøj ved slutning af båndet og meddeler din forhandler vejningens resultat, så det kan videregives til dig.
Detaljerede forklaringer vedrørende vægt i køreklar stand findes i afsnittet "Juridiske oplysninger“.
3. Det tilladte antal siddepladser (inklusive fører)…
…fastlægges af producenten i det såkaldte typegodkendelsessystem. Resultatet er den såkaldte passagerernes vægt. Her antages en standardvægt på 75 kg pr passager (uden fører).
Detaljerede forklaringer vedrørende passagerernes vægt findes i afsnittet "Juridiske oplysninger".
4. De producentspecificerede dimensioner for valgfrit udstyr…
…er en af Dethleffs fastlagt værdi pr. planløsning for den maksimale vægt af det ekstraudstyr der kan bestilles. Denne begrænsning skal sikre, at minimum nyttelast, dvs. den lovlige frie vægt for bagage og efterfølgende monteret tilbehør, ved de køretøjer der udleveres af Dethleffs, også faktisk står til rådighed for nyttelasten. Hvis vejningen i slutning af båndet undtagelsesvist alligevel viser at den faktiske belastningskapacitet overskrider minimum nyttelast pga. en tilladt vægtafvigelse, vil vi inden udlevering af køretøjet sammen med din forhandler og dig undersøge, om vi f.eks. kan forøge køretøjets belastning, reducere siddepladser eller fjerne ekstraudstyr.
Detaljerede oplysninger om tolerancernes virkninger på minimum nyttelast og nyttelast findes i afsnittet "Juridiske oplysninger".
5. Ekstraudstyrets og pakkernes mervægt…
… øger køretøjets reelle vægt (= vægt i køreklar stand plus det valgte ekstraudstyr) og reducerer nyttelasten. Den angivne værdi viser mervægten over for standardudstyret for den pågældende planløsning. De valgte pakkers og ekstraudstyrets samlede vægt må ikke overskride vægten af de producentspecificerede dimensioner for valgfrit udstyr.